2014/11/05

De ce nu a mers el la vot

Mersul cu taxiul e bun pentru eşantionare. În afară de înjurături, taximetriştii sunt foarte diferiţi între ei. De la cel cu o viaţă mai complicată decât o telenovelă până la cel de azi.

- Aţi mers la vot?
- Nu...
- A... ok..
- M-am rătăcit în Făgăraş. Eram pe traseu şi am pierdut marcajul.
- Aha.
- Au tăiat ăştia tot frate, au tăiat şi copacii cu marcaj. Să-mi bag ¤#"% în ei. Trebuia să ajung de pe triunghi roşu pe pătrat albastru şi am ajuns în ¤#"/.
- Uau! Cred că e infracţiune asta. Sau era. Sigur este distrugere de semne. (nu există în cod dar ar trebui să fie).
- Ne-am rătăcit patru ore, am ieşit din munţi pe la 11. Nu mai era de vot. Am ajuns la o râpă, unul a luat-o la stânga, unul la dreapta şi eu am luat-o prin râpă... eram trei, eu şi doi prieteni. Să dea dracu dacă am mai văzut aşa ceva. TOT era tăiat absolut tot. Sper să se prăvălească muntele pe Victoria. Să nu mai taie nimic. N-am găsit nici unul nimic. Până la urmă tot după urmele de mistreţ ne-am luat ca să ajungem la râu că altfel rămâneam pe acolo. Pe urmă se plâng că vin peste ei mistreţi şi urşi.
- Dacă au rămas fără casă, n-au ce să facă. Da nu cred că ţăranii taie pădurea, mai mult corporaţii. Ţăranii încearcă să-i oprească, dar când vine poliţia nu se întâmplă nimic.
- Exact! Când lucram acolo vedeam 5-10 camioane cu lemne pe acelaşi bon. Schimbau bonul numai când îi prindea. Puneau numai fără permis să conducă. Ai văzut acum o săptămână accidentul cu 4 morţi?
- Nu cred, nu.
- A trecut unul fără permis şi a dat cu buştenii peste ei. A ras 4 oameni. Aşa îi lasă să conducă.
- Dumnezeule.
- Am lucrat şi eu pentru ei şi am plecat de inimă rea... nu ştiam, dar nu am mai suportat când am văzut. Câte zece camioane plecau cu un singur bon de la Ocolul Silvic. Nu le zicea nimeni nimic. ¤"%#" în gură să-i )%¤". Da când am plecat le-am făcut-o. Am intrat cu maşina într-o stâncă şi am făcut-o praf. N-o mai repară. Doi ani am mers dup-aia să plantez ghindă. Am plantat de nu mai ştiu de mine.
- Să vă răscumpăraţi.
- Să încerc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În afară de chestiile ilegale, poţi posta orice. Serios. Poţi să mă şi înjuri.